2015. augusztus 11., kedd

2. nap

*Mi volt eddig a legidegesítőbb/legsértőbb megjegyzés, amit a vegánságod kapcsán a fejedhez vágtak?

I.  Leginkább azt utálom, amikor valaki a kajámban kutakodik...
- Ez vegán? Megkóstolhatom? Add csak ide, majd megnézem, hogy mit tartalmaz! Ezt eheted? De biztos? Fújj, hogy tudsz ilyet enni?! Eléggé gusztustalanul néz ki... Még mindig bírod? Ebben van elég fehérje? Fura íze van. - hangzanak el a mondatok húsevő ismerőseim szájából, holott én soha egy gonosz, vagy kritikus megjegyzést nem tettem az étkezési szokásaikra. Sőt, a legtöbb szélsőségesnek hitt vegánhoz képest én békésen tudok beszélgetni valakivel, aki csevely közben is húst eszik. Ilyenkor kicsit elgondolkodom, hogy ki a kritikus, szélsőséges, erőszakos fél.

II.  Az is eléggé haragossá tud tenni, ha valaki mindenevő étellel kínálgat csipkelődésként. Az első néhány alkalommal udvariasan elutasítom, aztán megpróbálok nevetni rajta, végül bevetem a sar(a)casm erejét.

IIIÁl-aggodalmaskodás. Ritkán jelentem ki, hogy vegán vagyok. De ha egyszer mégis kicsúszik akkor biztos hogy van mellettem, minimum 3 orvos, 20 étkezési tanácsadó, és millió önkéntes paleontológus.
Elhiszem, hogy nem ismert Magyarországon, hogy ilyen-olyan homeopátiát nem támogató orvosok azt mondták a Fókuszban... Még azt is, hogy ez egyfajta érdeklődés a téma iránt. De amikor valaki kérdezget arról, hogy jól vagyok-e, meg hogy elég vitamint, szénhidrátot, fehérjét stb stb. tápanyagot pótlok-e... Amíg húsevő voltam, mindenki magasról tett arra, hogy lázasan mentem iskolába, folyamatos hányingerem, gyomorproblémáim voltak. Most az allergiámnak hála sokat tüsszögök. Persze, hogy az is a sok zöldség, gyümölcs, mag fogyasztása miatt van. Végül is, mi másért tüsszögne az ember?:)

IV. Végtelenül ostoba, okoskodó megjegyzések. 
  Néhány kedvenc:
-Az állatok csak azért vannak a Földön, hogy kiszolgáljanak minket.
 Mondd csak, neked nincs véletlenül kutyád, macskád? Úgy emlékszem, hogy a múltkor családtagként emlékeztél rájuk. 
-Én is állatvédő vagyok, imádom is őket! De azért nem tudnék lemondani a sült csirkéről... Ja, én is szeretem a családomat, nagyon jófejek. De azért nem tudok lemondani a család folyamatos irtásáról, és a kannibalizmusról. Túl finom a nagyi húsa, anya bőre tökéletes lesz az új bakancsomhoz, apa vére az új rúzsomhoz és a nővérem csontjai a házi gumicukromhoz!!! :)
-Nem fogsz tudni elég kalciumot juttatni a szervezetedhez, ha nem iszol sok tejet. Arról ne is beszéljünk, hogy semmi fehérje nem jut a szervezetedbe. Meg fogsz halni!!
Ez is egyfajta öncsonkítás. Hát mi más lenne?:))))) 
-Nem lehet majd gyereked.
-... És mi lesz a sok állattal, ha az emberek leállnak a húsevéssel?
Amúgy ez a vegadolog egy szekta. Célunk, hogy az állatok elpusztítsák az embert...
-A haszonállatoknak azért ez a nevük, mert csak erre valóak! 
- A növények is éreznek fájdalmat.
Oké. Ha majd egyedül ölöd meg azt, ami a tányérodra kerül... Szívesen látlak a kertünkben. Sok leszedetlen gyümölcsünk van.:)
-Ti is mind elmebetegek/hippik vagytok, vagy valami traumát éltetek meg.
Igen. Történtek velem dolgok... A legdurvább az, hogy idióták vesznek körül. 


Persze a sok negatívum mellett rengetek pozitív visszajelzés is jött. c:




















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése